لينک هنر





جمعه 7 مهر 85

رفیق خوش شانس



آخرین باز مانده از نسل ِ ... هم سِرشت :
• یه وبلاگ نویس یه زمانایی...
• برای خوندن این باید...

::.. آدم آهنی ..:: :
• تجاهل
• ... خوابگاه
• خوابگاه ...

آرامش شبانه :
• تنهایی

آرزوهای بزرگ :
• Pigeons Loneliness Night

از من بگریزید که می خورده ام امشب :
• این وبلاگ تا زمان نامشخصی...

بیقرار :
• همجنسگرایی در جامعه سنت گرا

پرواز بر فراز آشیانه فاخته :
• موازی

پسرخسته :
• درخت

پسری بر بال رنگین کمان :
• «شب است و تنهای تنهایم»

پیچک در پیچک :
• مرواریدهای نهفته در صدف بر گرد بهشتیان(۲): پاسخ و پیوستار

تولد دوباره :
• خبر
• معرفی بازیگر هالیود Keanu Reeves

جمعیت همجنس گرایان کرمانشاه :
• چرا همه ٬ چه همجنس گرا و غیر همجنس گرا می بایست برای حقوق همجنس گرایان مبارزه کنند ؟

حرف هایی که به کسی نگفتم :
• دهم مهرماه جشن مهرگان مبارک باد

داستانک :
• پسر

در خلوتگاه :
• استیصال

دزد دلها (جدید) :
• رفیق خوش شانس

ذهن سیال :
• این بازیگرها

سنگر بی سنگ :
• سرنوشت

علیرضا :
• یكی از دوستان در مورد جراحی...
• داشتم تو وبلاگ‌های دوستام...
• اتفاق خوب امروز رها شدن یه
• وقتی یه مدت طولانی نمیای...
• همین روزا میام...

فریاد یک سکوت :
• ماه میهمانی خدا

من آمده ام که ... :
• Farhad and Majnoon
• Tell me, Tell me That I am

من و مهاجرت :
• ساقی قهرمان و زیبا کرباسی

ناگفته هایی از عشق دو پسر :
• من هستم ممنون از همه

نگاهی دیگر (جدید) :
• طریقه ساختن یک فیلتر شکن شخصی

House Of Pain And Joy :
• سلام مجدد...بعد از مدت ها
• Pink : Stupid Girls

jostejoo (جدید) :
• شش اشکال وارده بر وبلاگ های ما همجنسگرایان

Journalboy :
• ادامش...6 آوریل

koooootah :
• ضیافت به صرف مشروب.به یاد یوستین گوردر

nimeyehman :
• سلام دوست خوب و عزیزم از...

Pari Miss :
• هویت جنسی

Shabbin :
• این وبلاگ پس از گذشت بیست ماه از...

Sodom City :
• " شش " به یمن یک سالگی مهرورزی به مهدی زیبا روی
• " پنج "
• " چهار " نثار خون های ریخته و اندام بریده





09:39
_______________________________________

5 پیام:







Anonymous Anonymous

مرسی از زحماتی که برای این وبلاگ می کشی :^)

پ. ک.

12:51 PM  


Anonymous Anonymous

سلام...
آقا شرمنده از اینکه اینجا کامنت میذارم. گفتم شاید یکی ببینه راهنماییم کنه...
یه سری از وبلاگها که از طرف سرویس وبلاگ مسدود شدن! یه سری رو هم که آی اس ÷ی ها دارن مسدود میکنن!! به حمد الله بقیه هم ظرف چند روز آینده به سرنوشت قبلیا دچار میشن!!!
آخه این چه وضعشه؟! میخواستم بدونم کسی فیلترشکن خوب سراغ نداره یا آی اس ÷ی ای که فیلترینگش قوی نباشه با سرعت بالا و کانکت شدن سریع؟؟ دی سی هم نشه؟ گرون هم نباشه با سرویس دهی در خونه؟؟ ماساژمم بده بد نیست... :)

3:15 AM  


Anonymous Anonymous

تو چرا براي معرفي مطلب تيترهاي اصلي شعر هم سرشت رو نمي نويسي خواهش ميكنم اينكارو بكن بهتره يعني گوياتره

همراه

4:48 PM  


Blogger لینک هنر

مطالب وبلاگ همسرشت "تیتر" ندارند و مطالبی که تیتر نداره چند کلمه اول رو می ذارم.
ممنون

8:36 AM  


Anonymous Anonymous

فکر میکنم تیترهای شعر هم سرشت همون کلمات آخر باشه که اونجوری می نویسه

مرسی . همراه

5:57 PM  




Post a Comment

<< صفحه اصلی

**********













صفحه ی نخست
پست الکترونیک


وبلاگ‌هایی که در دوماه اخیر به‌روز کرده‌اند
آبتین
آخرین باز مانده از نسل ِ ... گیل گمش
آخرین باز مانده از نسل ِ ... هم سِرشت
آخرین حرف
آدم آهنی
آغازی
آهوی خسته
ابیم
ادب نامه
از من بگریزید که می خورده ام امشب
الماس خوش تراش
این بود سزای عاشقی؟
اینجا سرزمین آفرینش است
بابا آب داد ؟
با تن ها و تنها
باغ عدن
برگی بر باد
بنام خورشید
پرواز بر فراز آشیانه فاخته
پسران قبیله
پسر تنهای خسته
پسر خسته
پندار تلخ
پیچک در پیچک عشق
تراجنسیتی
تعلیق
جستجوگر عشق.در راه
حرفهای نا گفته من برای کامیار
حرفهایی که به کسی نگفتم2
خاکستری سرخ
خانه شعر
خانه هنر
دارد دیر می شود
داستانک
در خلوتگاه
دل نوشته ها
ساقی قهرمان
سنگر بی سنگ
شايد نوعي ديگر
شب بین
شب سکوت تاریکی
عاشقانه‌هاي كوچك براي او
عشق خاموش
فالش
فریاد یک سکوت
کوچه به کوچه
کوچه یار
مكاني براي باهم بودن
من و یکی مثل من
میرزا کسری بختیاری
نگاهی بهPGLO ونقدی بررفتار.ساختار.کادرها
وب- لاگ ِ شروین
هذیان هاى من
هم آوا - مرز تازه
همزاد
هم قبیله
یادداشت های روزانه ی یک دزد
1.43
A Queeer Diaries
Daily Notes
My Bohemian World
Pej
The Landscape

بلاگ های حاوی مطالب و عکس های پورن
پاتوق همجنسگرایان
پسر
تولد دوباره
هزل و طنز (همجنسگرایی)
GAY.pic (+18)
GAYPHOTO

بلاگ‌هایی که بیش‌از دوماه به‌روز نکرده‌اند
آتش پنهان
آخرین بوسه
آخرین حرف های یک اعدامی
آرزوهای بزرگ
ابر شلوارپوش
اتاقی از آن خود
از تبار آینده
اقیانوس شک
بالابان
به یاد زندگی
پارسی لند
پرواز
پسر دریا
پسری از جنس گل سرخ
پیچک در پیچک
پیله
تیزبین
جستجوگر عشق
چگونه به کمک دستگیر شدگان اصفهان بشتابیم
چه کنیم ؟
حرفهایی که به کسی نگفتم2
دریچه ای رو به کوچه ی خوشبختی
دست نوشته‌های من برای او
دل درد
دلکده
دنیای من
ذهن سیال
سایه تاریکی
سفری به درون
شب سپید
شبهه وبلاگ
شبیه باران
صوتي ميان اصوات
عشق بي فرجام
لبهای تلخ و سرد
گونه اي ديگر
من گناهکارم
منو بشناس تا بتونيم پيش هم دوام بياريم
نظرکده
وبلاگ مهرداد
هر چي به ذهنم مي رسه
هميشه تنها - پسر عاشق
ياوه هاي عاشقانه
يک داستان ، دو نويسنده
Alkipides
Alone Persian ManS
A Love Story
Cry Of Rain
gay
I lost my MIND
Journalboy
mult-ling.nonsensics
nimeyehman
rainbow man
Varand's Handwriting
zendeghiye man