لينک هنر





سه شنبه 17 مرداد 85

در جستجوی مردانگی از دست رفته



آخرین ناجی
• نمی دونم چطور ولی از بالای در مغازه ، از پشت شیشه ما رو باهم می بینه

آهوی خسته :
• ..اگر یک ترنس به تن فروشی روی میاره به خاطر اینکه خانواده اون جگر گوششون رو از خونه بیرون کردن.

باغ عدن
• و باز این آیه زمینی زیبا تكرار قصه همیشگی عاشق شدن ماست

پرواز بر فراز آشیانه فاخته :
• آدم وقتی بعد از دو سال موهاشو کوتاه میکنه!دوتا احساس جدا از هم داره!منکه اینجوری شدم!..

پسران قبیله :
• و من باید / اهرمن زدایی شوم / به شیوه قرون وسطی

پسری بر بال رنگین کمان :
• حالا میفهمم چرا آن پیرمرد خانه اش را به جوانان میداد برای سکس و فقط خواسته اش این بود آنها را نگاه کند
• لطف کنید اگر از اینجانب کامنت دریافت کردید پاک کنید چون به هیچ عنوان توسط من نوشته نشده است...

پیله (جدید) :
• فکر می‌کنم، / انگاری در خواب / به تو / به صورتت

تولد دوباره :
• من یک گی تو پسران سبز ایران زمینم که آخرین بازمانده از نسل من می تونه آخرین ناجی من باشه...
• من اومدم به دنیا که عاشق تو باشم
• شوخی کردم این وبلاگ یه وبلاگه شخصی هست .وتوش همه چیز پیدا میشه
• امروز می خوام یه کتاب براتون معرفی کنم
• بالاخره یه فیلتر شکن توپ پیدا کردم
• قربون خدا برم که آدم از هیچ کاریش سر در نمی یاره...
• امروز یه اس ام اس از طرف یکی از دوستام رسید که خیلی به دلم نشست.
• چی صدا کنم تو رو
• به اندازه 3 سال تو این 3 روز آشناییمون ازش یاد گرفتم.

در خلوتگاه :
• من واقعا نمی دونم چی باید بگم! یعنی این کامنتهای قشنگ متعلق به منه؟!!

* دریچه ای رو به کوچه ی خوشبختی * :
• حتی خواب هم نیستم... اگر حرکتی نیست.... تقصیراین ماشینها ست که در راه منجمد شده اند....

دو نفر از جنس هم :
• فردا دو ماهگی پیدا کردن دوستم هستش

زنگوله ی پای تابوت :
• همیشه شلوار لی می پوشد. امروز با تی شرتی سفیدِ گشاد آمده است و موهای پیچیده ی سینه اش از یقه بیرون زده اند.

سایه تاریکی :
• امشب کلی عصبانی بودم از خودم که ندونسته باعث شدم بیشتر تو عمق برزخ خودم فرو برم
• میگم این یه بخشی از یه عکسه وقتی مامانم با تعجب و کنجکاوی زننده ای پرسید این چیه؟
• ترس شاید اولین چیزی بووده که ... / میرم دوباره بیام خیلی چیزا هست برا گفتن

سرگشته :
• آدرس وبلاگ جدید ما
• ببخشید که انقدرطولانی شد آپ کردنمون باور کنید خیلی داغونیم جفتمون

سنگر بی سنگ :
• فکر میکردم مشغله فکری و جسمی میتونه احساسات آدمو از بین ببره اما دیدم که نه نمیتونه ذرهای از احساسات آدمو کم کنه

فریاد یک سکوت :
• میلاد حضرت علی (ع) را به همه دوستانم تبریک می گم....به همه مخصوصا اونها که هیچ کس روز پدر رو بهشون تبریک نمی گه!

لبهای تلخ و سرد (جدید) :
• دارم بازم داستان می نویسم . شما هم کمک کنید سوژه بدین لزومی نداره اسم بگین.

من و مهاجرت :
• زیگموند فروید، بنیانگذار روانکاوی، معتقد بود که در اساس همه ی انسان ها بای سکشوال هستند.

من یک هم جنس گرا هستم (جدید) :
• اگر افراد همجنسگرا را به نام یک اقلیت جنسی معرفی کنیم صد در صد اشخاصی با گرایشات مختلف دیگر نیز در این دسته اقلیت قرار می گیرند

GAY.pic (جدید) :
• GAY.pic

homophotophile :
• در جستجوی مردانگی از دست رفته
• وقتی چراغ ها خاموش شده است
• باکره و کولی

House Of Pain And Joy :
• عشقت را نصیب كسی كن كه لایق آن باشد نه تشنه آن چون هر تشنه ای روزی سیراب می شود
• به نظر شما این رابطه درسته؟ / آیا سرانجامی داره؟
• شایدیاد تون باشه این گروه چند سال پیش واسه خودش چه بروبیایی داشت. این آهنگ به نظر من بهترین کار اوناست

Journalboy :
• بهت گفته بودم که تا حالا هیچ فکری که سکس نقشی توش نداشته باشه راجع به جیمی نکرده بودم ؟
• آیا وقعا عشق من بیشتر به جنون شباهت پیدا کرده؟ اصلا کسی میتونه بفهمه عشق واقعی چه شکلیه؟
• با وجود اینکه هیچ نکته سکسی ای تو خوابم نبود،ولی وقتی بیدار شدم یه احساس عجیب قشنگی سراسر وجودمو در بر گرفته بود.

Madness Land :
• A New Freind Is Here
• خورشید ... گناه ... عدل ... الوهیت ... خون ... خیانت ? هر آنچه که بشر امروز برای ما ارمغان اورده است

nimeyehman (جدید) :
• انقدر غرق هم بودیم که حد نداره خلاصه یه وقت به خودمون اومدیم دیدیم ای دل غافل عاشق هم شدیم و تازه ماجرا ی عشق شیرین ما شروع شد

..::SHABBIN::.. :
• مادرم: البته حرف تو درسته اما من از این که رایس مشکل جنسی داشته خبر نداشتم ... فکر می کردم خودش ازداوج نکرده






19:16
_______________________________________

2 پیام:







Blogger sepehr

سلام بي معرفت
من چه گناهي کردم که منو لينک نمي دي؟
مگه من گي نيستم؟
بابا اي ول!!!!!!!!
pesaranesabz.blogfa.com

3:51 PM  


Anonymous Anonymous

سلام
امید که خوب و سلامت باشی
اینرا مینویسم نه به ان خاطر که لینک وبلاگم را نوشته ای
بلکه بخاطر کار خوبی که کرده ای و معرفی وبلاگهای دیگر دوستان زحمت کشیده ای
واقعا خیلی لذت بردم امیدوارم همه دوستای خوبمان بتونن یه جوری این وبلاگ که در واقع معرف خوبی برای خودشان هم هست به دیگران معرفی کنن
براتون ارزوی موفقیت میکنم

5:29 AM  




Post a Comment

<< صفحه اصلی

**********













صفحه ی نخست
پست الکترونیک


وبلاگ‌هایی که در دوماه اخیر به‌روز کرده‌اند
آبتین
آخرین باز مانده از نسل ِ ... گیل گمش
آخرین باز مانده از نسل ِ ... هم سِرشت
آخرین حرف
آدم آهنی
آغازی
آهوی خسته
ابیم
ادب نامه
از من بگریزید که می خورده ام امشب
الماس خوش تراش
این بود سزای عاشقی؟
اینجا سرزمین آفرینش است
بابا آب داد ؟
با تن ها و تنها
باغ عدن
برگی بر باد
بنام خورشید
پرواز بر فراز آشیانه فاخته
پسران قبیله
پسر تنهای خسته
پسر خسته
پندار تلخ
پیچک در پیچک عشق
تراجنسیتی
تعلیق
جستجوگر عشق.در راه
حرفهای نا گفته من برای کامیار
حرفهایی که به کسی نگفتم2
خاکستری سرخ
خانه شعر
خانه هنر
دارد دیر می شود
داستانک
در خلوتگاه
دل نوشته ها
ساقی قهرمان
سنگر بی سنگ
شايد نوعي ديگر
شب بین
شب سکوت تاریکی
عاشقانه‌هاي كوچك براي او
عشق خاموش
فالش
فریاد یک سکوت
کوچه به کوچه
کوچه یار
مكاني براي باهم بودن
من و یکی مثل من
میرزا کسری بختیاری
نگاهی بهPGLO ونقدی بررفتار.ساختار.کادرها
وب- لاگ ِ شروین
هذیان هاى من
هم آوا - مرز تازه
همزاد
هم قبیله
یادداشت های روزانه ی یک دزد
1.43
A Queeer Diaries
Daily Notes
My Bohemian World
Pej
The Landscape

بلاگ های حاوی مطالب و عکس های پورن
پاتوق همجنسگرایان
پسر
تولد دوباره
هزل و طنز (همجنسگرایی)
GAY.pic (+18)
GAYPHOTO

بلاگ‌هایی که بیش‌از دوماه به‌روز نکرده‌اند
آتش پنهان
آخرین بوسه
آخرین حرف های یک اعدامی
آرزوهای بزرگ
ابر شلوارپوش
اتاقی از آن خود
از تبار آینده
اقیانوس شک
بالابان
به یاد زندگی
پارسی لند
پرواز
پسر دریا
پسری از جنس گل سرخ
پیچک در پیچک
پیله
تیزبین
جستجوگر عشق
چگونه به کمک دستگیر شدگان اصفهان بشتابیم
چه کنیم ؟
حرفهایی که به کسی نگفتم2
دریچه ای رو به کوچه ی خوشبختی
دست نوشته‌های من برای او
دل درد
دلکده
دنیای من
ذهن سیال
سایه تاریکی
سفری به درون
شب سپید
شبهه وبلاگ
شبیه باران
صوتي ميان اصوات
عشق بي فرجام
لبهای تلخ و سرد
گونه اي ديگر
من گناهکارم
منو بشناس تا بتونيم پيش هم دوام بياريم
نظرکده
وبلاگ مهرداد
هر چي به ذهنم مي رسه
هميشه تنها - پسر عاشق
ياوه هاي عاشقانه
يک داستان ، دو نويسنده
Alkipides
Alone Persian ManS
A Love Story
Cry Of Rain
gay
I lost my MIND
Journalboy
mult-ling.nonsensics
nimeyehman
rainbow man
Varand's Handwriting
zendeghiye man